2013. december 28., szombat

19. Elrabolva




Éreztem, ahogy forró nyelve az enyémmel táncol, gyengéden csókolt, s volt benne némi érzelem. Éreztem, ahogy kezei a karomat simogatják, s majd szép lassan a fenekem felé megy, megállítottam a csókunkat, s lefogtam a kezét, majd elváltam tőle, mert Justinnak hála félek a nemi kapcsolatól.

- Sajnálom, nem akartam.- nézett rám sajnáltató tekintettel.
- Semmi baj, de azért ennyire ne siess.- hunytam le szemeim, hogy eltöröljem azokat a rémes perceket, amiket  Justin okozott nekem.
- Tényleg sajnálom, csak olyan gyönyörű vagy, s azok a szép ajkaid..- kémlelte ajkamat.
- Oké, értem.- nevettem fel, majd én csókoltam meg őt.


Még óráik romantikáztunk, s párszor-párszor elcsattant egy-egy csók, ami jól esett, mindig, mert gyengéd és figyelmes volt velem. Egyetlen rossz szót se szólt hozzám, s mindig tudod valami olyat mondani, amiért elolvadok. Ő más, nem olyan, mint Justin, sokkal, de sokkal jobb nála.

Justin Bieber szemszöge

Elborult az agyam, nem tudom, hogy miért tettem azt vele, de megérdemelte, mert azzal a fasszal kezdett ki, szerencsétlen Ribanc az a csaj , mit sajnálom, megérdemelte, legalább most teljes mértékben fél tőlem. meg is látogatom, hogy mi van a kis szukával. kikapcsoltam a Tv-t, majd beültem a drága kocsimba, s élvezetes gyorsasággal vezettem a csajhoz, akit megerőszakoltam. valamiért egy rossz előérzettem volt, de nem tudom, hogy miért, mindegy nem foglalkozok vele. Megérkeztem a házához, majd csengetem, de senki nem nyitott ajtót, kopogni akartam, de nem kellett, mert ahogy megérintettem az ajtót, az már nyílt is, nem volt kilincsre zárva. Ijedten léptem be, majd körül néztem, üvegdarabok a földön. Elrabolták!

- ÁÁÁ!- dühöngtem, mert senki nem érhet hozzá, csak én, megölöm, aki ezt tette vele. Telefonom csörgésére lettem figyelmes, majd meg se nézve a nevet egyből felvettem. - Mi van?- kérdeztem dühösen.
- Justin, nem így kéne köszönteni a főnököd.- kuncogott bele Alien.
- Lökjed.- mondtam neki kedvesebben.
- Tudnál most egy kicsit jönni, kéne a segítséged.- lett komoly.
- Indulok.


- Alian!- mondtam hangosan a nevét.
- Itt!- érkezett a másik szobából egy hang, majd sietősen átsétáltam.
- Mit kell csinálnom?- tértem a lényegre, mert most fontosabb dolgom is volt, mint ő.
- Na, sietsz esetleg?- mondta nevetve.
- Képzeld, sokkal jobb dolgom van nálad!-lettem ingerült.
- Tudod, véletlenül azzal a személlyel futottam össze, akinek már rég a föld alatt kéne poshadnia!- mondta idegesen, de nekem semmi hang nem jött ki a számom, csak ott álltam ledermedve.- Semmi baj, megértelek.- tette le a kezében lévő ceruzát, majd elindult, intett, hogy kövessem.
- Nem tudtam megtenni.- mondtam halkan, őszinte leszek, berezeltem.
- Szinte ő nevelt fel, megértelek.- mosolyodott el.- De lenne egy kérdésem.- mentünk le a pincébe, ahol az olyan csajokat tartja, akiket kurvának állít ki.
- Hallgatlak.
- A kis Emelia Wonderful, szűz még? - nyitott be egy ajtón, ahol az említett személy sírt az ágyon.
- Igen.- mondtam halkan, teljesen sokkért, hogy kerül ő ide.- De mit keres ő itt? Enged el.
- Bieber, nem. Megkértelek valamire, de te azt nem teljesítetted, szóval elvettem tőled, ami neked fontos volt. Jah, és mielőtt próbálnád kiszabadítani szólok, hogy kiadtam egy olyan parancsot, ha meglátnak téged a térfelünkön, megölnek. Most húzd el innen azt az árú tetű segged!- mondta erélyesebben a mondata végét.
- Sajnálom!- tátogtam Emeliának, majd ő hangosan felsírt, de az ő hibája, minek állt össze ezzel a barommal, de azért egy kicsi lelkiismeret is van, hisz ha nem teszem azt vele, akkor nem itt lennénk.

Sietősen távoztam arról a helyről, majd azon gondolkodtam, hogy hogyan mentsem meg azt a lányt, semmi nem jutott eszembe, egyedül teljesen képtelen vagyok bármire is. majd eszembe jutott a régi bandám, akiket elárultam, kizárt dolog, hogy ők segíteni fognak, de egy próbát megér.

Emelia Wonderful szemszöge

Itt sírok egy mocskos, koszos, büdös pincében. Alien, ő hozott ide, azt hittem, hogy ő másabb, de tévedtem, röviden nem tudod megfektetni ezért közölte velem, hogy beállít kurvának, elrabol. Lassan a halálig sírom magam, egy kibaszott pincében dekkolok elrabolva, nem hiszem el, hogy ez mind velem történik meg. majd lépteket hallok, s párbeszédet.

- A kis Emelia Wonderful, szűz még?- nyitott be viccelődve Alien, akivel Justin volt.
- Igen.- mondta halkan és ledermedve Justin, miért mondta azt, hisz ő erőszakolt meg, de reménykedtem benne, hogy Justin meg tud menteni, de reményem elszállt, mint a madár, mert  Justin egy sajnálatom után elviharzott, kitört belőlem a fájdalmas zokogás, miért velem történik, nem hiszem el.
- Emelia.- jött be boldogan az el rablóm.
- Mit akarsz?- néztem rá gyilkos tekintettel.
- Mivel még ártatlan vagy, ezért nem vetlek be az oroszlánok közé, elsőnek csak pincér leszel, úgy 1-2 hónapig, majd megbaszlak párszor, utána már mehetsz te is ki.- mondta el lazán a tervét, majd felállt az ágyról és az ajtó felé ment.- Ma már kezdesz, szépség, majd jönni fognak, hogy elmondják a rendszer és előkészítsenek.

Justin Bieber szemszöge

Dante, ő remélem fog segíteni nekem, kitéptem a kocsi ajtaját, majd egyből indultam be az irodába, persze most se maradtak el a beszólások, de most erre nem volt időm. Berontottam, ahol Dante és régi barátom volt.

- Justin!- mondta lesajnáló hangon, aki apám helyet is apám volt.
- Szükségem van a segítségetekre!- néztem rájuk kétségbeesve.
- Minek?- kérdezte idegesen a kis kori barátom.- Elárultál minket! Húzd ki a segged a szarból, takarodj innen!- mutatott dühösen az ajtó felé.
- Segítenetek kell, mert Alien elrabolta azt a lányt, aki fontos számomra. Prostit akar belőle csinálni, engem pedig kilökött a pandából, ha a területre megyek másodpercek alatt golyók vannak a fejemben.
- Ki az a lány?- kérdezte Dante.
- Emelia, Emelia Wonderful.- mondtam elhadarva.
- Justin, történtek után azt akarod, hogy segítsünk neked?
- Nem is nekem, hanem annak a lánynak, ő nem követett el semmit, ártatlan, ő csak az én marhaságom miatt került oda.
- Mit csináltál?- húzta fel a szemöldökét Dante.
- Nem öltelek meg.- mondta halkan.
- Szerettelek Justin, fiamként tekintettél rám, de te elárultál minket, a családodat.- rázta a fejét.
- Kérlek!- hangom már könyörgőre váltott.- Nincs sok időnk, mert azt hazudtam neki, hogy szűz, Alian pedig képes kivizsgáltatni, ha megtudja, hogy nem szűz, akkor egyből már beállítja.- támaszkodtam az asztalra.
- Ezt még megbeszélem a többiekkel, holnap hívlak, hogy mire jutottunk, de nem ígérek semmit!- mondta komolyan, érzelem mentes arccal.
- ÁÁÁ!- kiáltottam fel, majd idegesen becsaptam magam mögött az ajtót és elviharoztam! remélni tudom, hogy segítenek megmenteni azt a ribancot.

Írói szemszög

Justin agya kattogott, hogy mit tegyen, mert volt egy kis bűntudata, de ezt még magának se akarta bevallani, hogy félti, inkább azzal a tudattal nyugtatta magát, hogy a lány saját hibájából került oda, ő csak kötelességének érzi megmenteni. Csak vezetett a vak éjben, szinte már nem lehetett látni a környezetet olyan gyorsan ment, de őt nem érdekelte, mert ezzel tudta lenyugtatni magát.

Emeli még továbbra is keservesen sírt, már volt nála egy prostituált, aki a Medi nevet viselni, nagyon kedves lány, de ő önszántából állt be a munkába, mert élvezte. Megesett Emelián a szíve, próbálta megnyugtatni, de ezzel a lány zaklatottabb lett, ezért úgy döntött, hogy beszél Aliennel, hogy majd csak később kezdjen, de sajnos sikeretlenül járt. Emelia keservesen zokogott abban a zord pincében, gyermek kori élményei jöttek elő, hogy milyen boldog volt, édesanyára gondolt, hogy miért hagyta őt egyedül. Jutint átkozta, mert megerőszakolta, őt hibáztatta mindenért, pedig tudta, hogy nem a fiú hibája, mert ő figyelmeztette, de közben Biebert okolta, mert ha nem lett volna ilyen, akkor nem foglalkozott volna Alienel.  Emelia tudta, hogy most hiába okolja, késő, mert ezentúl ő itt ragadt ebben a helyiségben, fel kell készülnie, hogy ezentúl mindenféle idegen férfiakkal kell közösülnie. Bízott benne, hogy Justin megmenti.

Közben Daniel és a banda többi tagja beszélgettek Justinról, nem nagyon tudtak megoldásra jutni, mert mindenki ellene volt, hogy oldja meg egyedül, hisz ő elárulta őket, de Danben benne volt, hogy most Justin hibája miatt egy ártatlan lélek szenved, de nem mondhat nemet a csapatának sem, hisz akkor minden felborul, de megpróbálja rávenni a fiúkat, hogy segítsenek neki, bár tudja, hogy ez mind hiába, mert ők mr elásták Justint, számukra Justin Bieber halott.






Sziasztok! 

Szörnyen sajnálom, hogy eddig nem írtam, nincs rá mentségem, de ezentúl ezt a blogot is működni fog és NINCS olyan, hogy FEAR 2, mert azt nem én írtan, hanem valaki az engedélyem nélkül csak úgy kijelentette, hogy ő folytatja tovább, de nem kell, mert ÉN folytatom tovább az eredeti FEAR-t, szóvaal újra él ez a blog! Köszönöm szépen az eddigi komikt, remélem nem felejtettetek el, s továbbra is velem tartotok és komiztok! Köszönöm szépen! xx 

6 megjegyzés: