2018. január 12., péntek

Részlet


Sötét volt a házban, apa bizonyára nem alszik itthon, mert már vége kellett volna, hogy legyen a munkaidejének. Lassan csoszogtam a konyhába fáradtan, az egésznapot átaludtam a tegnapi bulinak köszönhetően. Felkapcsoltam a villanyt, hogy egy kis meleg tejet igyak a másnaposság ellen, bár nem tudom mennyire segít, de úgy hallottam, hogy a tej megnyugtatja az ember gyomrát.
Tompa puffanást hallottam az egyik szobából, mintha valami tárgy esett volna a szőnyegre. Szívem hirtelen kalapálni kezdett, elsőnek paranormális jelenségekre gondoltam, majd arra, hogy valaki bent van a szobámba, mert onnan jött a zaj. Fel kuncogtam a gondolataimon, hiszen pár perccel ezelőtt jöttem ki onnan, senki nem volt bent és a bejárati ajtón se jöhetett be bármilyen váratlan vendég, mivel itt voltam. Pulzusom egyből normális tempóra váltott, biztos valamit rosszul raktam le amikor haza értem. Villanyt lekapcsoltam, kezemben a tejjel sétáltam a nappaliba, ahol bekapcsoltam a Tv-t. Nyomogattam a gombokat, mivel semmi értelmes műsort nem találtam, ami engem szórakoztatna. Lemondóan felsóhajtottam, inkább letöltök valami filmet. Megittem a meleg tejet, majd a kanapéról felállva fordultam meg.

Szívem most tényleg hevesen verni kezdett, érezte a bajt, a veszélyt, de legjobban a félelmet. Ott volt, alakja sötét volt, a Tv fénye világította meg enyhén a magas férfi alakját, széles testét és a fején egy sapka. Ilyen fényviszonyok között az ember nem ismerné fel, de én tudtam, hogy ki volt ő, azt is tudtam, hogy miért jött.

_________________________________________________________________________________

Sziasztok!

Nem tudom, hogy maradtak-e olvasóim az éves kihagyás miatt, de bátorkodtam írni, hátha 1-2 emberke esetleg maradt. Bocsánatot kérek olvasóimtól, hogy hatalmas kimaradás után most jelentkeztem, de itt vagyok. Hoztam egy kisebb részletet a következő részből. Nem túl izgalmas, inkább hangulatfokozónak szántam, hogy felmérjem a terepet, mennyien tartanak igényt még a kis Justin-Emelia történetemre, ha látok még életet a blogon, éves kihagyásom után, akkor napokon belül felkerül a rész, ami tele lesz izgalmakkal. Puszi.

2 megjegyzés:

  1. Folytatod? Szerintem nagyon szuper, és kíváncsi vagyok ki a titokzatos ember. Vajon milyen feladatot szán Alian neki?

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm a kommentedet, ha van 1 olvasó, érte is érdemes folytatni, hamarosan kiderülnek a részletek.

    VálaszTörlés