2014. március 22., szombat

25. Nem fogsz emlékezni




Sok szempár szegeződött rám, amikor beültem a kocsiba, persze mindenkinek bemutatkoztam, viszont senki nevét nem sikerült megjegyeznem, de nem is izgatott annyira. Inkább a mellettem lévő emberre koncentráltam, aki nagyban magyarázott nekem, de én csak néztem rá, mint aki minden egyes szavát lesi.

- Akkor mindent megjegyeztél?- nézett komolyan szemeimbe.
- Persze!- bólogattam, mint a kutyus, ami a kocsiban van.
- Remélem is, mert nem akarom, hogy valami bajod esett.
- Nate, nem kell aggódni.- tettem kezemet vállára, amit ő egy mosollyal nyugtázott.
- Amúgy, kinek a szülinapi bulija lesz?- néztem vissza a srácra.
- Az igazán jó kérdés, de kit érdekel? Az a lényeg, hogy állati lesz!- erre mindenki örvendezni kezdett.

Még egy kicsit elbeszélgettem a többiekkel, s egy lánnyal nagyon megvolt a témánk, Elvirának hívják, neve is nagyon tetszik, megbeszéltük, hogy együtt leszünk egész este, mert ő nagyon hülye, hogyha részeg. Többiekkel is elvoltam, majd megérkeztünk a célhoz. Ahogy kiléptem a fekete telepjáróból, harisnyás lábamat megcsapta a hideg szellő, de inkább a szórakozóhelyre koncentráltam. Az egész fekete téglából volt csinálva. Egy hosszú szőnyeg vezetett a bejárat felé, pirostól eltérve ez lila volt, persze a külső világítás is abban a színben pompázott, de nekem különösen elnyerte tetszésemet. Magassarkúm hangját nem lehetett hallani a puha szőnyegen, de élvezettel sétáltam rajta végig, mert pár fiú cigiztet, akik elégé megbámultak, ami jó érzéssel öntött el, fejemet felemeltem, s mosolyogva mentem a bejárat felé. Két nagy néger fickó állt a hatalmas ajtó előtt, akik szerintem a biztonsági őrök lehetek, kinyitották nekünk az ajtót, mi pedig boldogan sétáltunk be. A hely hatalmas volt belülről, mindenhol színes fények cikáztak az emberek testén, bárpult persze, hogy lila színben volt erős világítása, mint néhány asztalnak és széknek is. Elvirával, Nate barátommal karonfogva egymást, indultunk a pult felé, ahol kértünk egy vodkát. Felcsendült Macklemore Can't Hold us dala, amire egyet kiabálva mentünk a tömegbe, haverom nevetve nézett minket. Testünket ráztuk az ütemre, élvezettel vezettük testünket.
Rihanna cry remixe csendült fel a hangos hangfalakból, kedvem kicsit rosszabb lett, mert a régi dolgok, megfogtam barátnőm kezét, majd a pulthoz vezettem, ahol a haverom nagyban beszélgetett ismeretlen emberekkel.

- Gyere, nézzük meg az itallapot és rendeljünk.- mondtam Elvirának, aki helyeselte döntésemet.
- Tudod, mindent elmondtam, hogy mi miből van! remélem megjegyezted, mert nem akarom, hogy valami bajod legyen.- nézet komolyan szemeimbe Nate.
- Figyeltem, amikor mondtad.- mosolyogtam angyalian.
- Akkor jó.- lágyultak meg arcvonásai.- Én lelépek a haverokkal. jó bulizást! Lehet valahol a tömegbe találkozni fogunk. - adott nekünk puszit, majd elment a többiekkel.
- Mit kérsz?- fordult felém Elvira.
- Ajánlat?- kérdeztem kuncogva.
- Haverommal sokszor voltam ilyen bulin, szóval kértem egy extázis italt.- küldött felém egy féloldalas mosolyt.
- Azt nem ismerem, de felőlem jöhet.- rántottam meg a vállam, majd leültem a székre. Hamarosan kikaptuk az italt, a pohár rózsaszín folyadékot tartalmazott, de nekem különlegesen tetszett, ahogy kicsit mozgattam, úgy lillás színné alakult, nagyon elnyerte a tetszésemet, így többet is kérek ebből.
- Amúgy, ismered Justin Biebert?- tette fel a kérdés mellettem ülő szépség.
- Ajh, persze.- forgattam meg a szememet, hogy nem telik el úgy egy napom, hogy ő ne lenne benne.
- Honnan?- folytatta Elvira
- Közös múlt.- nyomtam le torkomon a színes italt, nem is olyan gyenge és kellemes, mint külsőleg, marta a torkomat, olyan mintha a végén valami port is lenyeltem volna.
- Akkor miért vagy most itt?- itt csak egy fura pillantást vetettem rá, majd intettem, hogy kérek még egy ilyen alkoholt.- Ez az ő szülinapi bulija.- mondta egy kicsit kényesen.
- Mi?- kerekedtek el szemeim.
- Nem is tudtad?- lepődött meg.- De nem kell aggódni, mert sose szokott jelen lenni a partin.
- Akkor jó, de most igyunk!- emeltem fel az italt. Lehúztam azt is a torkomon, ami hatására, néhány színes pillangókat láttam a tömegbe. Nevetve sétáltam a sok ember közé, akik csak úgy táncoltak, én is követtem őket, s elkezdtem mozogni.

Idegen férfiakkal táncoltam, nem ismertem őket, de élveztem, kizártam a külvilágot, s a rózsaszín ködben voltam. Rejtélyes módon, valahogy semmi nem érdekelt, inkább én is élveztem az életet, nem foglalkoztam semmivel, még az se zavart, hogy éppen tapiznak. Persze a tömegben láttam táncoló mesefigurákat, amik nem tudom, hogy kerültek oda, de jót nevettem azokon. Közben sorjában ittam az extázis italokat, mindegyik más színben pompázott, de ha megráztam, akkor lila lett, roppant elkápráztató. Miley Cruy Fu című száma dübörgött a hangfalakban, ami teljes löketet adott az adrenalinnal teli testembe. Hangosan énekeltem, amit a körülöttem lévő emberek is ezt tették, elmondhatatlanul boldog voltam ebben a másodpercben, de sajnos nem sokáig élvezhettem, mert egy kar rántott ki a tömegből.

- Mit csinálsz?- kérdeztem elhúzva a mondatom végét.
- Bemegyünk a maffia helyre!- válaszolt izgatottan Elvira.
- Az mi? Gyilkos macik ölnek meg minket?- nevettem fel.
- hülye- kuncogott ő is- olyan hely, ahová nem juthat be senki, csak justin haverjai, esetleg esti kalandjai.- vezetett le egy fekete lépcsőn.
- Akkor mi is lefekszünk Justinnal, esetleg egyik haverjával, majd bejutunk?- kérdeztem boldogan.
- Bieber sosincs a saját buliján, de a menő haverjai mindig, szóval úgy lesz, ahogy mondtad.- kacsintott rám, majd tovább sétáltunk.
- Nekünk mi hasznunk, ha idegenekkel bújunk ágyba?- álltunk meg egy lila ajtó előtt.
- Celeb leszel, mindenki veled akar barátkozni, tisztelnek, persze sok utálod lesz, ami a legjobb ebben az egészben, sőt jó cuccokat kapsz tőlük.- kitette melleit, majd az én ruhámat is meghúzta, hogy az enyémek is kint legyenek, szoknyám alját felhajtotta, ami épp, hogy takarta az alsó részem. magát is kicsinosította, végül udvariasan kopogott az ajtón, amit percekkel később ki is nyitottak. A szobát ellepték a lila fények és a füst, alig lehetett látni valamit, én csak a pillangók után kapkodtam, amik eltűntek, ha hozzájuk értem, míg barátnőm valakivel beszélgetett. A fickó, aki eddig Elvirával volt, oda sétált hozzám.

- Szia szépség, Bradley vagyok, de hívj Ley-nek.- adott egy puszit a kézfejemre.
- Emelia!- emeltem fel büszkén a fejem.
- Mi lenne, ha helyet foglalnánk?- nyújtotta felém a kezét, amibe belekaroltam.
- Örömmel.- mondtam neki mosolyogva, egy lila kanapén foglaltunk helyett, ami világított, rajtunk kívül még volt egy jó pár srác, de nem foglalkoztam se velük, se Elvirával, ő eltűnt, de akadt helyette társaságom.




Ley társaságát nagyon élveztem, gyönyörű kék szemei voltak, haja pedig egyszerűen puhának és selymesnek látszott, legszívesebben beletúrtam volna, de a mesefigurák rajta szórakoztak, ami számomra mulatságos volt. 

- Kérsz ebből?- nyújtotta felém a fehér szállat. 
- Nem cigizek- válaszoltam kuncogva, ő pedig féloldalasan elmosolyodott. 
- Ez nem az, tuti ízleni fog, kóstold meg.- nyújtotta felém, amit én el is fogadtam. 
- Na?- karolt át. 
- Egyszerűen klassz- fújtam ki. Marta a tüdőm, ami fájdalmat, de egyben kellemes érzés volt belül. 
- Reméltem, hogy tetszett, de most szórakozzunk.- kivette kezemből a cigit, majd nyakamat kezdte csókolgatni. 
- Hm, akkor kezdjük a játékot!- túrtam hajába, lábaim közé férkőzött, majd felemelt, így én az ágyékán ültem. 

A falnak nyomott, ott folytatta a nyakam puszilgatását, a haverjai csak nevettek rajtunk, persze volt, aki fütyült is, de mi ezzel nem foglalkoztunk. egy szobába tértünk be, ahol az ágyra rakott, majd testemet kezdte el simogatni, amit én egy nyögésekkel díjaztam, élveztem érintését, meleg csókjait, ami a nyakamon égtek. Levettem felsőjét, hátát kezdtem karmolászni, engedtem neki, hogy azt csináljon velem, amit szeretne. Kezeit a szoknyám felé vezette, majd belsőcombomba markolt, ment feljebb, de hirtelen megálltak kezei. 

- Mi lenne, ha feldobnánk egy kicsit az éjszakát?- kérdezte egy huncut mosollyal. 
- Csinálj nekem egy jó éjszakát!- adtam egy puszit nyakába. 
- Akkor, egy kis drogot keverek, amíg te itt táncolsz nekem, én pedig felveszem, hogy megtartsam emléknek ezt az éjszakát.- ölelt át. 
- Teljesen benne vagyok!- haraptam nyakába, amit ő kuncogással díjazott.
- Akkor abba a kamerába táncolj, szépségem.- ütött a fenekemre. 

Ley valamivel ügyködött ott, én addig élvezettel belekezdtem az erotikus táncomba, amit kedves barátomnak tartok. Selena Gomez elképesztő hangjára vetkőztem pontosan a Slow Down dallamára. Megláttam egy rudat, gondolom azt se díszből tették oda, így én azt is felhasználtam a táncolásomhoz. Éreztem, ahogy derekamra egy erős férfi kéz kerül, persze én egyből megfogtam, s az illetőnek kezdtem táncolni, aki élvezhette a helyzetet, hisz testemet végig taperolta. Öt perc telt el, amikor Ley felszólalt. 

- Kész a cucc, ettől tuti, hogy 2 napig jó kedved lesz!- fordult meg, de azon nyomban elejtette a kábítószert, tekintete félve cikázott rajtam és a mögöttem álló férfin. boldogan fordultam meg, hogy ki az, akinek ilyen lelkesen táncolok. Testemmel megváltoztattam az állás fordulatom, így már Justinnal voltam szembe, én csak röhögcsélve cibáltam a kabátját, míg ő beszélt a másik fiúhoz. 

- Te normális vagy?- kérdezte ingerülten Bieber- Ettől a drogtól simán meghal a csaj, hisz életében még egyszer se volt beállva.- fogta erősen a karomat, én pedig csak halkan nevettem.
- Nem úgy van, ahogy ezt te látod, hisz semmi nem történ. 
- Tényleg, a csajon fehérnemű van, épp táncol, amit egy kamera veszi fel, sőt ott kevered a drogot, erre mire következtessek? 
- Állj már le haver, megbaszni akartam, utána cső neki.- tette fel kezeit.
- Leszarom, de többet nem lehetsz jelen a bulin, amit én szervezek!- mondta erélyes hangon Justin.- most takarodj az épületből!- mutatott az ajtó felé.
- Ügyes voltál Jujuka!- adtam egy puszit az arcára. 
- Most fejezd be!- tolt el magától, majd ruhámat hozzám vágta.- Vedd fel azt a szart, addig én elteszem a kamerát. Lassan vettem fel a fekete anyagot, majd megszédültem, ahogy áthúztam a fejem felett, így leültem a mögöttem lévő ágyra.- Mehetünk,- kérdezte komor hangon. 
- Persze!- válaszoltam halkan, s ahogy felálltam, úgy estem vissza. 
- Minden oké?- guggolt elém Bieber.
- Igen, csak megszédültem, lehet a vérnyomásom.- mosolyogtam rá, majd megint felakartam állni, de a lábaim összeestek, épp hogy Justin elkapott.
- Milyen drogot fogyasztótál?- államat erősen megfogta, s szememet kezdte nézni. 
- Semmit, csak ittam valamit, cigiztem, ennyi!- rántottam meg a vállam, fejemet elhúztam a kezeitől, mert idegesített, végül elkezdtem nevetni. 
- Mi olyan vicces számodra?- állkapcsa megfeszült, ahogy hozzám beszélt. 
- A mesefigurák, olyan viccesen játszanak a hajadba, hogy az valami nagy.- nevettem tovább. 
- Mennyit ittál?
- Jó kérdés, de tudom, hogy abból a színesből sokat, mert annyira tetszett, hogy rózsaszínből lila lesz.- kezdtem tapsikolni.- Hozol nekem olyan, annyira jó az!- mondtam neki kényesen. 
- Akkor gyere.- karomnál fogva felsegített, s így sétáltunk ki abból a füstös helyről. 
- Justin!- kiabáltam túl a zenét, mire ő megtorpant.- Táncolunk?- kérdeztem mosolyogva.
- Nem!- majd tovább folytattuk az utunkat. 
- Justin!- szólítottam meg, mire ő szintén megállt.- Iszunk?- mondtam neki mosolyogva.
- Nem!- vágta hozzam, s lábai tovább mentek.
- Justin!- hangoztattam megint a nevét, mire ő szintúgy megfordult.- Cipelsz?- néztem rá könyörgő szemekkel. 
- Nem!- fordult volna vissza, hogy tovább menjen, de én most nem tartottam vele, így kénytelen volt ő is megállni.
- Nagyon fáj a lábam!- kezdtem hisztizni. 
- Nem érdekel.- mondta közömbösen. 
- Ne csináld már, tudod te, hogy milyen szenvedést csinál ez a cipő számomra?- kezdtem el a sírást, mire ő felkapott és tovább sétáltunk az emberek közt.- Ez nagyon kényelmes!- karoltam nyakába, s közbe lábamat lóbáltam, úgy éreztem magam, mint egy hercegnő. 

A fiú öleiben vitt engem végig, sok szempár minket figyelt, de őt nem érdekelte, hanem betett a sárga autójába, amit még egyszer már összepiszkoltam, anyósülésre helyezett, s biztonságomat félve becsatolt. ő is csatlakozott a mellettem lévő helyre, s hamar be is indította a járművet, majd csak úgy száguldottunk az utcákon, de az úti célt nem tudtam, vele ellentétben. Csak bámultam kifelé, s nevettem, ahogy Justin kioktat, mert egyáltalán nem tudom mit beszél, nem koncentrálok semmire, hanem a mának élek. 

- Feleslegesen dumálok, hisz úgyse fogsz emlékezni!- sóhajtva rázta a fejét. 
- Tényleg nem fogok?- kérdeztem kislányosan.
-  Ja.- vágta oda flegmán.
- Csináljunk olyat, amit holnap megbánnunk, én úgyse tudnék róla!- hajoltam közel hozzá. 
- Tényleg ezt szeretnéd? - húzta oldalas mosolyra a száját.
- Még nem volt erotikus pillanatban a kocsiban, szóval ezt is meg kell élni!- suttogtam a fülébe, majd beleharaptam a cimpájába, ő csak kuncogott. 
- Akkor az erdő szélén megállunk.- adott egy puszit a nyakamra, én pedig a helyemre ültem. 25 perc elteltével már egy sötét helyen voltunk, ahol csak a kocsi lámpája világította be a teret, jobbra és balra is fák találhatóak, Justin az út szélén megállt, kocsi fényeit kikapcsolta a motorral együtt, így teljes sötétség volt. 



Sziasztok! 

Szerencsére megérkezett a rész, igaz egy kicsit rövidkére sikerült, de garantálom, hogy a következő rész teljesen nagy meglepetést hozz nektek! Remélem ez a rész is tetszett nektek, sok puszi! Arra gondoltam, hogy csinálnék egy facebook-os csoportot, ahol néha rakok ki részletet a következő részből, s ott ti is megoszthatjátok a blogot stb..  Ha benne lennétek, hogy csatlakoznátok a bloghoz, kérlek komentba jelezzétek! köszönöm szépen!

17 megjegyzés:

  1. én szivesen tagja lennék a csoportnak :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm, hogy ezen a téren jelzést adtál! :)

      Törlés
  2. Tökéletes resz:) hamar hozd a kovit!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik. köszönöm. Amint lehet hozom is. :)

      Törlés
  3. hát ez kurvajo<3:D profi vagy életem<3

    VálaszTörlés
  4. Szija:))
    Hát... Wáó *-*
    Az elején a lila szőnyegből sejtettem, hogy ez a drága Justin bulija:33
    De remélem nem fognak,... öhm... hát intimleg kapcsolatba kerülni, mert az olyan gerinctelenség Justintól. Jó persze eddig is az volt, de még jobba már neee:DD Az már tényleg a bunkóság legfelső határa lenne:DD
    Egyébként én szívesen benne lennék a csoportban és szerintem még sokan mások is:))
    Amúgy a Love is Not a Crim - be majd mikor teszed fel az új részeket?:33 Már annyira szeretném tovább olvasni:33
    Az egy dolog, hogy tudom a végét, de ez olyan mint egy könyv. És nekem nagyon tetszett szóval újra szeretném olvasni, de még nincs kint a kövi rész és úgy elég nehéz:((
    Igen előadtam magam ^-^
    Na de a legfontosabb... (trombita szó)
    Siess a kövivel:DD
    xx
    ~Lisa

    Ui.: Igen, tudom... nem vagyok már kompletxdd

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, aki jól ismeri Justint, annak könnyű volt leszűrni! :) hm, nem lehet tudni:D rendben, köszönöm, hogy jelzést adtál. :) uh, oda is teszek fel rész, ha lesz időm! :) Köszönöm, nagyon aranyos vagy! :) Annyi baj legyen! :3 xx

      Törlés
  5. Rohadt jooooo várom a kovit!!!!:**

    VálaszTörlés
  6. siess a kövivel❤ én benne lennék, ha lenne ilyen csoport:3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igyekszek, köszönöm, hogy ezzel kapcsolatban is jeleztél! <3 :)

      Törlés
  7. Szia van nálam egy kis meglepi:3 -----> http://painfulmemories-justinbieber.blogspot.hu/2014/03/elso-dijam.html

    VálaszTörlés
  8. Ma találtam rá a blogodra és nagyon tetszik! :) Gyorsan hozd a kövi részt! :D

    VálaszTörlés
  9. mikor varhato az uj resz? :) siess! :*

    VálaszTörlés
  10. Ez mekkora jó*.*
    Mikor lesz kövi?:) Siess!<3

    VálaszTörlés