2014. június 14., szombat

29. Tervek



Az egyik osztálytársam segített felállni a földről, s én erősen kapaszkodtam a vállába, mert megszédültem, majd átvitt a saját kabinjukba, de hallottam, ahogy a Joan pár nem kedves szót küld nekem, de jelenleg ez volt a legkevesebb bajom, hisz annyira megütötte a fejem, hogy az fáj. Sienna Vickers az osztály legjobb tanulója, de a legkegyetlenebb, menőbb lánya segített nekem felállni, majd elkezdett magyarázni a lányoknak, hogy mégis mi képzelnek magukról.
- Komolyan, ennyire elment az eszetek, ha valami nagyobb bántódása esik? Nem hiszem el, hogy ilyen ostobák vagytok, meglátszik, hogy matekból buktok.- osztotta ki őket.- Vigyétek át  Emelia cuccát és őt is hozzánk. Ilyen ostobák vagytok, ti szerencsétlenek!- csapta be maga mögött az ajtót.
- Emelia, lefeküdt Justinnal!- sipákolt Joanna.
- Nem feküdtem le vele, csak kamuztam.- mondtam halkan, közben a fejemet fogtam.
- Ti barbárok, szerintetek Bieber gyereknek ilyen lány kell, mint ő!- mutatott felém, mire én sziszegtem egy kösz félét.- Emelia, ne haragudj, de te olyan kis ártatlan lány vagy, hogy ez a kölyök nem hinném, hogy foglalkozna veled, de ha kitennéd, amid van, akkor felfigyelne rád.- Joanna, ne hidd Justinnak, szüksége van rád, hisz állandóan rajta lógsz, mint egy pióca, amit a pasik utálnak. Nem értem, hogy mit eszel azon a kölykön, ő csak egy beképzelt barom.- épp nyitni készülték a szájukat, de Sien leintette őket.- Nem érdekel a dumátok, kicsit gondolkozzatok, hogy mi történt volna, ha nagyobb baja esik Wonderfulnak.- mutatott felém.- Nehezem hiszem, hogy menni fog nektek!- majd elindultunk az ő részükhöz.
- Sienna, köszönöm.- mondtam halkan.
- Nem szívességből tettem, de ha nagyobb bajod lett volna, akkor fújnak a kirándulásnak.- nem is számítottam másra tőle.- Legalább neked lehetett volna annyi eszed, hogy nem találsz ki ilyeneket, bár mit gondoltam.- forgatta meg a szemeit.
- Hosszú.- próbáltam magam védeni.
- Ez alatt azt érted, hogy teljesen bele vagy esve, mint a többi lány.- nézet fel a plafonra.- Ne reménykedj, mert számodra sikeretlen lesz. Akkor folytassuk ott, ahol maradtunk. Mindenkinek mondom, hogy ne igyatok, mert lányoknak gáz, ha részegek, se cigi, de még semmi kábítószert nem akarok látni, amennyiben ez megtörténik, nagy ára lesz!- nézett szúrós szemmel mindenkire.- Azt se szeretném, ha holmi fiúk mászkálnak a mi házunkban, érthető?- kérdezte komolyan, mire mindenki félve válaszolt egy igennel.- Pompás!- csapta össze a tenyerét, majd leült, s egy újságot olvasott.
- Emelia!- jött be hirtelen Justin, mire Sien elé állt, hogy ne jöjjön tovább.- Miért jöttél el?- kereste a pillantásomat, de én kerültem.
- Talál nem élvezte azt a társaságot, hisz olyan tanulatlan emberekkel, mint ti, nem csoda, hogy inkább hozzám társult.- kezdte egyből, mire én megráztam a fejem, mert ennek nem lesz jó vége.
- Szerintem meg kényszerből jött át, hisz veled nem lehet bírni, olyan egy idegesítő hárpia vagy.
- Akkor nem ülne itt békességben. Alig várta, hogy kimenj, s szólt nekem, hogy velünk tartana, én pedig befogadtam.- úgy beszélt rólam, mintha egy menekült lennék.- Te csak élvezkedj azokkal a lányokkal, akik olyan buták, mint egy aranyhal.
- Ja, mert te okosabb vagy?- nevetett fel gúnyosan, mire a többiek sziszegni kezdtek.
- Kikérem magamnak!- csattant fel.- iskola legjobb tanulója vagyok! Szépségversenyekre járok, ahol mindig az első helyen végzek, blogot vezetek, embereken segítek, tanulok is mellette, tanulmányi versenyekre járok, ha ez még nem lenne elég, akkor versenyszerűen lovagolok, ha ez se lenne elég, akkor még a családommal, barátaimmal is vagyok, nem úgy mint te. Valahogy mindig átmész, pedig semmit nem tudsz, lányok oda vannak érted, de nem értem miért, állandóan a haverokkal vagy és bulizol, miközben hasznosabban kéne tölteni a szabadidőd!- oktatta ki elég rendesen Biebert, amit egy kicsit élveztem, mert én nem merném. Justin készült megvédeni magát, de Sienna most is gyorsabb volt.- Itt nem látunk szívesen, úgyhogy menj el.- mondta haragosan.
- Nem hozzád jöttem, hanem Emeliához!- mutatott felém dühösen.
- De ő nem kíváncsi rád, igaz?- fordult felém, válaszomat meg se várva mondta tovább.- Nem, szóval szia!- tolta ki, majd előtte behúzta az ajtót.
- De én beszéltem volna vele.- mondtam halkan.
- Oké, ezt most megtárgyaljuk a mosdóban!- fogta meg a karom, majd a elkezdett húzni a kijelölt célhoz, megértem, hogy miért került ilyen sokba az útiköltség, hisz voltak rendezett wc-k és két csap, tükör is.- Minek akartál te vele beszélni?
- Elmondani neki, hogy mit műveltek a csajok, ő pedig kidobja őket, s így nem zavart volna semmi.
- Új küldetésem van, kiverni fejedből ezt a Bieber gyereket. Ő csak egy nőcsábász, aki érzelem nélkül fektet meg mindenkit, de ami a legdurvább, hogy népszerű!- akadt ki ezen.- Te pedig szépen el fogod felejteni, hisz mi köt hozzá?
- Sokáig együtt éltünk, amikor a szüleink jártak.- hajtottam le a fejem.
- És? Ez nem számít.
- De zavar, ha más lányok közelében van, ha járni kezd Joannával, akkor nálad is menőbb lesz a csaj!- próbáltam ezzel a módszerrel hatni.
- Azt nem engedhetjük! Lesz is egy remek tervem, de abba majd később avatlak be!- ennyivel lezárta az egészet.


Itt állunk sok cuccal a kezünkbe, közben Sienna kiabál a vezetőséggel, hogy egy vagyont fizetünk és sehol semmi, mert valami csőtörés volt, s így kénytelenek bezárni. Persze a tanárok próbálták Sien-t elküldeni, de ő nem engedte ilyen könnyen, az egész hely az ő hangjától zenget.
- Nyugodj le Sienna Vickers!- parancsolt rá az osztályfőnökünk.- Visszafizetnek mindent, mi pedig hazamegyünk.- mondta el a tervét Mr. Haller.
- Mi?- akadt ki teljesen.- Nem azért utaztam 4 órát, hogy vissza is menjek!- a feje már vöröslött az idegességtől.
- Sajnos most ez így alakult, nem számítottunk mi se erre a törésre.
- Lemondtam az összes versenyemet, programomat, mert úgy volt, hogy jól érzem magam itt.- kelt ki magából, amit megértek.- Tudja, nagyon sokat fizetünk ezért a helyért, hogy jól érezzük magunkat.- beszélt az igazgatónak.- Elintézhetem, hogy az egyik leghíresebb újságba rontsam a hely nevét, szóval tegyen valamit!- kezdett fenyegetőzni, mire a fickó kinevette.
- Maga egy kislány, mit tudna nekem ártani?- jól szórakozott.
- Egyáltalán nem vagyok kislány! Több versenyt is megnyertem, modellkedek, sőt a legnépszerűbb, legjobb tanuló vagyok az iskolába, ha nem hiszi el, akkor keressen rá Michaell Paul Vickers-re, aki a New York Time-ben írja a kritikákat, szállodákról, iskolákról, városokról.- kalimpált a kezével, mire a fickó sebesen keresgélni kezdett a gépen, szerintem meg is talált egy oldalt, mert a monitort és Sien közt cikázott a szeme.
- Rendben, a tengerparton van még egy ilyen hely, nem pontosan annyi az összeg, mint itt, csak ott vannak esténkénti fellépések, versenyek.- mondta hivatalos hangon.- Csak az utazást kell megfizetni.
- Azt nem, ide is elég sokba került a vonatozás, amit feleslegesen fizetünk ki, mivel már mehetnénk is, mert maga lazán közölte velünk, hogy nem lehet szállást biztosítani, szóval az oda vezető utat, a hely fogja biztosítani számunkra.- parancsolt Sienna, mire sikerült meggyőznie pár fenyegetéssel.

Akkor most megint pár óra utazás, s megérkezünk a megfelelő helyre, ahol már tényleg megszállhatunk. A lányok és a fiúknak is külön épületbe voltak, szerencsére a tanárok is. Az hely úgy nézet ki, hogy volt egy földszint, ahol a nappali, konyha, fürdőszoba és egy hálószoba található. Az emeleten pedig csak hálószobák voltak, de nem elég, így egy szobába két lány volt, persze én Sien-t kaptam, nem nagyon örültem neki, de ezt kell szeretni. Fáradtan dőltem a fehér francia ágyra, s a hajamba túrtam, de nem tartott sokáig a lazulásom.

- Wonderful!- kiáltott rám a jelenlegi lakótársam.- Ne legyél lusta, hanem szépen pakold ki a cuccaid, s vidd innen a táskád, mert útban van.- rúgta arrébb.-  Nem engedem, hogy rendetlen legyél, hisz ki kell tűnni a többi szobáktól, mert a lányok nagyon kupisak, mert most jövök tőlük, szóval rendezkedj!- tapsolt kettőt.
- Később nem lehet?- ültem fel.
- Nem, mert utána megyünk a bulit megszervezni.
- Én minek kellek oda?- forgattam meg a szemeim, közbe a ruháimat pakoltam a szekrénybe.
- Mert rád nézni is fáj, annyira látszik, hogy lelki problémád van.- segített nekem rendezkedni, mert ő már rég kész volt, amit én nagy szemekkel figyeltem.
- Apud tényleg New Yorkban él?
- Igen.
- És akkor a szüleid?
- Emeia! Nem illik kutatni más magánéletében, de ha annyira tudni szeretnéd, akkor már rég elváltak, s azt a képet csak azért csináltam, hogy még menőbb legyek, különben nagyon is jól élünk édesapám nélkül. Édesanyám gondosan vezeti a háztartást, húgom pedig nagyon jól balettozik, én pedig a család mintadiákja vagyok, szóval kiegyensúlyozott az életem.- mondta határozottan.
- Értem.- mondtam halkan.
- Rendben, akkor a pakolással is végeztünk, kijelenthetem, hogy mi lettünk kész leghamarabb, s miénk a legrendezettebb háló.- nézett körbe.- Most pedig megyünk megszervezni a dolgokat!
- Muszáj nekem is?- húztam el a számat.
- Nem, hanem kötelező, mert nem fogom elviselni, hogy két hétig te itt bőgj, mivel a Bieber gyerek rád se hederít. - Erre már nem tudtam mit válaszolni, mert úgyis kiütne egy frappáns mondatával.

Minden a buli a tengerparton lesz, ami 20 perc a szállásunktól, ami nekem messze van, hisz a fakasztó melegbe rohangálunk egyik helyről a másikra, közben a dobhártyám is beszakad Siena ordításától, amikor valami nem úgy van, ahogy kell. Többiek pedig élvezték a hűsítő medencét, nekem meg itt kell raboskodnom, remek. Közben már felvettünk egy fürdőruhát, hogy ne süljünk meg, de azt is 1 perc alatt kellett, nehogy valamiről lemaradjunk. Délután 4-re végeztünk, s kimerülten feküdtem be az ágyamra.

- Elmondom, hogy mi mikor lesz, te pedig szépen felírod, s majd csinálni fogunk szórólapokat.- diktálta az ütemet.
- Hogyan fogsz szórólapot csinálni itt?- néztem rá furcsán.
- Mindent megoldok.- mondta unottan.- De inkább figyelj, amit mondok!- meredt rám dühösen.
- Már írom is.
- Akkor, ami eddig megvan, hogy ma esz a szépségkirály választás. Kedden pedig a fiúk jelentkezhetnek a leghelyesebb versenyre, szerdán ének verseny, saját dallal, csütörtökön gördeszkaverseny, kizárólag fiúknak, pénteken röplabda verseny, lányoknak, szombaton kosár, fiúknak.- gyorsan diktált, így a csuklóm leszakadt mire végeztem.
- Ennyi?- néztem fel rá.
- Igen, a többit kitalálom a nap folyamán.- húzta meg az erősen felgumizott haját.
- Rendben.- értettem vele egyet.
- Akkor elég volt a lazsálásból, megcsináljuk a lapokat.- ezzel ennyi volt a lazulás, hisz egész nap talpon voltunk, nem tudom, hogy ő ezt hogyan bírja, de én már fogytam 10 kilót.- Amint ezzel készen vagyunk, átveszünk egy szexi ruhát és kiosztjuk őket, szóval vedd az iramot, mert egy percünk sincs az időnkből.
- Sietek, de tudod nekem például szükségem lenne egy kis alvásra, mert hajnali 3-kor keltem.- akadtam ki.
- Én meg hajnali kettőkor, hogy minden tökéletes legyen, esete majd alszol, ameddig én bírom, akkor neked is kell, mivel te többet aludtál nálam, szóval csak köves!- emelte fel a hangját, oké eldöntöttem, hogy nem normális.- Hálásnak kéne lened nekem, mert lekötöm a figyelmed, így nincs időd Justinon gondolkodnod, habár kétlem, hogy tudsz.- nézett rám lenézően. Ebben viszont igaza van, mert mindig kaptam valami munkát, ami megcsináltam, utána a fejemet szedte le, mert nem úgy nézet ki az, ahogy ő gondola, így azon voltam, hogy jó munkát végezzek.- Jelenleg a rendezvényeket nézem, fiúknak is ma lesz a verseny, mint nekünk, remek keddre kereshetek más programit.- dühöngött megint.


Akkor most 7-kor kezdjük kiosztani a szórólapokat, ami rózsaszín és fekete színben pompázik, rajta a helyszín, időpont, s hogyan lehet jelentkezni, szavazni. Felvetünk mind a ketten egy tépett szerű rövidnadrágot, s egy hasvillantós pólót, persze mind a kettőnk nadrágja fekete volt, de nekem a felső is olyan színű volt, míg neki neon rózsaszín, hogy jobban lássák őt.

- De csini lányok!- jött hozzánk egy kisebb fiú társaság köztük Justin is, én pedig hűségesen osztogattam.
- Emelia, nincs kedved egy esti játszmához ezután?- lépett hozzám Bieber egy kaján mosollyal.
- Wonderful nem ér rá, mivel nekem kell dolgozni!- tolta e tőlem a fiút.- Húzzatok el innen, mert mi itt fontos munkát végzünk!- osztotta ki őket.- Mire vártok? Tapsra?- kezdett el tapsolni, mire röhögve elsétáltak. Oké, ezt is elintézte.  Az összes lapot kiosztottuk, majd indultam volna a szállásunk felé, de Sienna megakadályozott. - Jelentkezek a versenyre te pedig elkísérsz!- húzott maga után. leadta a szükséges információt.
- Én is jelentkezek!- léptem mellé, mire szúrós pillantásokat küldött felém, én csak mosolyogtam rajta, én is megadtam mindent, ami a versenyhez szükséges, majd egymás mellett sétáltunk.
- Hogy képzelted ezt? Komolyan azt hiszed, hogy van esélyed ellenem?- nevetett fel gúnyosan.- Akkor ellenségek vagyunk, szóval vigyázz, mert én mindenre képes vagyok a győzelemért.
- Én nem akarok nyerni.- mosolyogtam rá, mire ő felhúzta a szemöldökét.- Szeretnék csinos lenni, ezzel zavarva Justint.- mondtam neki a tervem.
- Biebert?- nézett rám unottan.- Komolyan, miért van mindenki odáig azért? Tudod, az a srác egyre megy, amivel mindenki nagyon tisztábban van, de vagy te ennyire informálatlan vagy, esetleg buta.- rázta a fejét.
- Sokkal többet tudok, mint bárki más róla, mivel közös múltunk volt.- mondtam halkan.
- Mi? Mi történt?- kérdezte meglepődve, majd tekintetemet fürkészte.
- Rég történt, nem akarok róla beszélni.- vontam meg a vállam.
- Ah, sex, azt hittem, hogy te különb vagy, de ezek szerint tévedtem.- nézett rám lesajnálóan.
- Én is azt hittem.- motyogtam magamba, de ő is meghallotta.
- Mi bajod? Beszélj világosan, vagy menj el, mert nem szeretek felesleges témáról beszélni, s csak itt sajnáltatod magad.- támadt rám.
- Annyi volt, hogy én nem voltam benne, leitatott.- mégse mondhattam el a teljes igazságot, mert abból csak baj származna, inkább a felét mondtam el.
- Ah, ezentúl vigyázz, mert az alkohol úrrá lesz rajtad, így azt csinálhatnak veled, amit akarnak.- mondta keményen.
- Úgy lesz!- értettem vele egyet.- A versenyt meg nem fogom megnyerni, mert csak be akarok kerülni az első 3-ba utána kiszállnék ebből az egészből.- próbáltam oldani a feszültséget.
- Ne merészelj, mert azért jelentkeztél, hogy eredményt érj el, jó lehet, hogy nem leszel első, de szánalmas lenne, ha megfutamodnál.- nézett rám szúrós tekintettel, majd megérkeztünk a szobánkba.
- Igazad van- hagytam rá az egészet.
- Rendben, akkor ma este lesz az első forduló, szóval segítek neked valami cuccot kiválasztani, mivel tarolnod kell a második helyen.- De azért én jobban fogok kinézni, mint te.- pillantott felém gonoszan, mire én feltettem a kezem.
- És a fiúknak ki csinálta a szórólapot, mivel nekik is ma lesz.- turkáltam a ruháim között.
- Azt az egyik stréber a másik osztályból, szegény srác annyira unta magát, hogy térden könyörgött nekem, mire én megengedtem, elvégre az annyira nem izgat.- vonta meg a vállát, mire én csak kuncogtam egyet.


Az összes ruháim szanaszét hevernek, mert egyikkel se volt megelégedve Sien, mivel valamelyik túl jó, míg a másik gagyi, persze ő már simán kiválasztotta a sajátját, ma éjszaka a nyári öltözék lesz, ő egy hosszú vékony szoknyát választott, aminek nincs pántja felül fekete, s hosszú függöny szerű anyag az alja, derekánál pedig arany lánc díszeleg, hozzá pedig fekete magas sarkú, s pár kiegészítő, egyszerűen csodásan fog kinézni. Végül nekem is választottunk egy egyszerű szettet. Fehér blúz, ami kicsit átlátszik, s  bele van tűrve a picsavillantós fekete alul tépet rövid gatyába, s egy földön járó szanált választottam hozzá, ami tényleg hétköznapi. A hajam egy egyszerű csuriba lesz, s egy szempillaspirál, szájfény lesz sminkkén.

- Rendben, nem leszel az utolsó helyen, de az elsőn sem, hanem pont a második helyen állsz meg ezzel a szereléssel.- mért végig elégedetten, elvégre tényleg jó munkát végzett rajtam.- Kíváncsi vagyok, hogy kik jelentkeztek a fiúknál.- mosolyodott el gonoszul.- Akkor indulás!- karolt át, s már lent is voltunk.


Lányok és fiúk is egyaránt 20-an voltak, ebből pedig 10 embert fognak beválogatni, s ami a legjobb, hogy Sien elintézte, hogy én legyek az utolsó fellépő, míg ő az első, nagyon örülök neki. Külön, majd párban kell felvonulnunk, ami azt jelenti, hogy kézen fogva megyek végig a kifutón a 20-as számú partneremmel. Kicsit izgulok, mert nagyon sokan vannak, s annyira nem vagyok biztos magamban, de meglátjuk.
  A műsor elkezdődött, elmondták a szavazás mentetét, majd elindult Pitbull- tól a Hey Baby szám, mivel Sien ezt választotta, tömeg nagy őrjöngésbe kezdtek, s így sorba vonultak fel egyszer egy lány utána pedig fiú, sajnos a srácokat nem láttuk, mivel ők másik oldalról sétálnak be, különbnél-különb számok csendültek fel, végül én következtem David Guettától a Bad című daltól, s kecsesen mentem végig a színpadon, eddig idegességem, izgulásom elszállt, ahogy végignéztem a tömegen, csak az első sort, s néhány fejet láttam, mert a reflektor csak úgy villog rám, jelenleg sztárnak éreztem magam, ahogy a fény engem pompáz, s a közönség nekem örül tapsokkal, kiabálásokkal, fütyülésekkel. Valami csodás érzés volt. Küldtem egy mosolyt, s levonultam a színpadról. Utánam pedig Jeson Derulo hangja szólt a hangfalakban, mégpedig a Wiggle. A tömeg  megőrült, mintha egy világsztár lépet volna ki eléjük, eddig az utolsó ember kapta a legnagyobb fogadást, nem tudom miért, de tartok tőle, hogy Bieber lesz az, de ő nem rajong az ilyen dolgokért.
- Akkor álljatok be, s majd mindenki ugyanúgy fog kisétálni, mint előtte, csak az lesz a különbséggel, hogy meg kell fogni a fiú kezét, rendben?- jött hozzánk az egyik stáb, mire mindenki egy megértettem szóval válaszolt.

Már mindenki kihaladt előttem, megkaptam a jelet, hogy indulhatok, így fenekemet riszálva indultam el, s egyenesen előre meredtem, majd csak annyit érzek, hogy egy kéz ragadja meg az enyémet, s együtt megyünk tovább.

15 megjegyzés: