2018. március 18., vasárnap

34. Ajkak



Sose éreztem ehhez hasonlót. Testemet végigjárja a meleg boldogság, agyamban csak az öröm létezik, semmi más. Pia számomra megadta amire szükségem van, teljes boldogságot.
Kezeimet a magasba emeltem, csípőmet a dallamra mozgattam, fogalmam se volt, hogy milyen zene megy, annyira egybefolyt minden. Dacey beállt mögém és követte a mozgásomat, ezzel többi férfi figyelmét felkeltve, tudtam, hogy ez számomra nem helyes, de nem tudtam leállni. Barátnőm már percek alatt egy srác csípőjének tolva, fenekét mozgatta. Hozzám is csatlakozott egy férfi, de nem sokáig élvezte a táncomat, mivel valaki ellökte.
 - Takarodj innen! Velem van a lány, te seggfej.- hangja komoly és védelmező volt, azt hittem, hogy Justin, de ez a hit hamar szertefoszlott, mert ő engem figyelt a tömegben, távol tőlem, a fények cikáztak, de láttam, hogy mereven áll és mélyen a szemembe néz, miközben a barátnője izgatóan táncol neki. Pillantásomat elvettem a szigorú tekintetéről és az újdonsült páromhoz fordultam. Hatalmas mosollyal véltem felfedezni Noah barátomat.
 -Ah, szia.- ennyit tudtam kinyögni, mert nem éreztem, hogy nyelvem jól formálná a kigondolt szavaimat.
 Vigyázok rád, mert te nem megdugatni jöttél magad.- puszilt a fülem mögé, amire én becsuktam a szemeimet és karomat nyaka köré erősítettem, ő pedig továbbra is a nyakamat, hol pedig az arcomat lepte el apró puszikkal. Tudtam, hogy nem helyes, éreztem a testemben a maró hatást, hogy tilos, de az alkohol ezt is hamar elfeledte, perceken belül boldogság került oda is, engedte, hogy megtegyem, amit nem szabad.
 - Annyira cuki vagy!- mormolta a fülembe, amit én kuncogva köszöntem meg.- Kérek egy kis bort, igyunk, ha már itt vagyunk.- tenyeremet közre fogdta és a kanapéhoz vitt, ahol a tánc előtt mulatozott a csapat, de már csak mi ketten vagyunk itt. Műanyagpoharamat tartogattam a kezembe, közben iszogattam, isteni volt. Noah csak beszélt, beszélt és beszélt, én pedig vigyorogva figyeltem, de minden mondata elszállt a fülem mellett, semmit nem fogdtam fel. Mondatát befejezve közel húzott magához, és egy puszit nyomott a homlokomra.
- Köszönök mindent, amit a táborban értem tettél, örök hálám.- bújtam a nyakába.- Amikor ápolgattad a sebeimet, Justin pedig védelmezően szorított magához, azt hittem, hogy ő is azt érzi, amit én.- csuklott el a hangom, Noah pedig karjaival szorosan ölelt.- Bíztam benne, hogy minden megváltozik köztünk, hogy ő is viszonozni fogja az érzéseimet. De azóta az éjszaka óta közömbös, nem érzem, hogy szeretne, de azt se, hogy utálna, ez borzasztó és felemészt.- sírtam fel halkan a nyakába, de könnycsepp nem gördült ki, sose nyíltam meg ezzel a témában ennyire még senkinek, de most úgy érzem, hogy megtehetem.- Amikor Kanadában éltünk volt közünk egymáshoz. Ő kezdett közeledni felém, majd hirtelen elvágdta a köztünk lévő érzelmet, ő volt az első srác, aki iránt érzelmeim voltak, de az a legfájóbb, hogy elmondja mindenkinek, hogy lefeküdtünk egymással.- erre a mondatra ujjaival körkörös mozdulatokat csinált az arcomon.- Csak azzal nem dicsekszik, hogy történt.- nevetek fel keservesen és némi szánalommal, érzem, ahogy Noah torka rezegni kezd, valamit motyogott az orra alatt.
  - Mindenki tudja, hogyan történik a szex.- mondta egy kis nevetéssel a végén.
 - Mi dugásunkat csak egy fél akarta.- ő volt az első, akinek ilyen könnyedén elmondtam, és nagyon jól esett, nem fogunk mi erre holnap emlékezni, részegség az az állapot, amikor szabadok a gondolataid. Fiú csak most fogdta fel, hogy értettem.Államnál fogva felemelte a fejemet, hogy a szemébe nézzek, én boldogan mosolygok rá, de az ő arca tele van döbbenettel, érthetetlenséggel.
  - Justin megerőszakolt téged!?- Ráncolt a szemöldökét, ezt a mondatot inkább magának szánta, mintse nekem.
Én csak felnevettem, rég volt, elmúlt, jelenlegi állapotom most boldog, semmi nem érdekel.
  - Ő volt az első és utolsó is.- ittam ki, poharam tartalmát, és lecsaptam az asztalra.
Noah mélyen a szemembe nézétt, majd ajkait erősen tapasztotta az enyémre, egymás száját csókolgattuk, ami vadd és kemény volt, mielőtt nyelve már nem érte el az enyémet, mivel egy kuncogás zavart meg minket-
- Bocsika, remélem nem zavartam meg semmi komolyat.- perverz mosollyal nézett ránk, Dacey barátnőm.
- Mi csak beszélgettünk, vagy ilyesmi.- hajtottam fejemet a fiú vállára.
- Noah jó pasi, de ilyen beszélgetést 5 perc múlva is tudtok folytatni?- kérdően pillantott rám, mire én csak megráztam a vállam.- Elia, megyek ki cigizni, kijössz velem? Utánna vissza adlak a szexi lovagodnak.- tenyeremet nyújtottam felé, amit ő megfogott és hirtelen felrántott, de a súlynak köszönhetően megbillentem, amin jót nevettem.
  Tömegen átvergődve kiértünk az udvarra, ahol szintén sok fiatal volt. Nagyon jól esett a hideg, ami átjárta a testemet, bent túlságosan meleg van.
- Annyira jól néz ki Noah, örülök, hogy smároltattok, bár sajnos senki nem fog emlékezni rá.- nevetve fújta ki szájából a füstöt.
Dacey barátnőmet hamar megtalálta egy srá, amit a lány igencsak élvezett. Jobb szemöldökömet felhúzzva jeleztem neki, hogy vesse be magát.
Nevetve támasztottam tesemet a falnak és követtem alakjukat, egyből látni, hogy flörtölnek.

Még sose voltam ennyre részeg, régebben Kanadában is jártam bulizni, de ennyire sose adtam meg a módját, iszonyatosan jó érzés, hogy semmin nem agyalok, nem érzem a határokat és a problémákat, azok mind ott lesznek holnap is, boldogra ittam magam, megértem az alkolistákat. Sok hülye gondolatok cikáztak a fejemben, amin én néha-néha felkuncogttam, hogy milyen sok hülye dolog jut eszembe. Kicsit időztem a háznak támaszkodva, majd hirtelen, karomon egy erős férfi fogást érzek, a test alakja egy fához húzott, ahol részeg fiatalok nincsennek.
  - Mit művelsz Emelia?- néz mélyen a szemembe Justin, és ujjait végig simintja az arcomon.
  - Jól érzem magam.- nevetek fel és a testemet, fának döntöm, mert érzem, hogy így stabilabb vagyok.- Hosszú hónapok után végre az agyam elfelejti a fontos dolgokat, és csak a ma éjszakának él, tehermentesen, annyira jó.- kuncogok fel és barna szemeibe nézek.- Hiányzol.- sutogom halkan és megéríntem az arcát, amit oly rég érintettem.
  - Gyönyörű vagy, mindig is az voltál, képtelenség betelni a szépségeddel. hajol közel hozzám, mély levegőt veszek, szívem a közelségére vadul kalapál.- Láttam, hogy smároltál Noáhval.
  - Arra se ő, sem én holnapra már nem fogunk emlékezni. Amit veled éltem át, minden másodpercére emlékszem, arra az erőszakra is, fáj azaz esett, még mindig és a történtek után dühös voltam rád, de amikor újra megláttalak Atlantába, jó volt, azt éreztem, mint a randinkon, bizzsergést a szívemben.- fújom ki az alkoholos leheletemet.
- Miért volt jó?- szívja a cigit, amit a beszélgetésünk előtt gyújtott meg.
- Nem tudom, sok fájdalom után is azt érzem, hogy szkségem van rád, hibáztál, de az idők teltével a rossz emlékek halványultak, érzéseim irántad felerősödtek, amikor megláttalak.- mosolyogva vizsgáltam az arcát, újra mélyen a szemébe néztem, bátran mondtam el neki az érzéseimet, amit magamnak se vallottam eddig be.
- Hidd el, én is éreztem, amit te, csak én nem olyan erősen, mint kellett volna.- suttogta a számbavégül puha ajkát az enyémre tette.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Sziasztok!

Elsősorban szeretném megköszöni a 2 névtelen kommentelőnek, ha ti nem írtattok volna, nem lenne új rész, tudom kicsit késve, de sikerült megírnom, és már a következő részt is elkezdtem írni. Remélem azért tetszett, akik olvasnak és hagznak maguk után nyomott, hogy lássam érdemes-e folytatnom.
   ÉÉÉÉSSSS Elkezdtem egy másik blogot, Wattpadon, oda is várok minden kis drágákat, hogy olvassák és ott is nyomott ejtsenek el, az a történet más lesz mint ez, de sok érzelem lesz benne, és izgalom. Már 2 rész található. ----> https://www.wattpad.com/story/136882978
Puszi, Enchil!

6 megjegyzés:

  1. Annyira imádom!! Kérlek folytasd mert nagyon jó...és mostanság egyre kevesebben írnak Justin fanfictionokat főleg nem ilyen jót..! Már alig várom a kövi részt:))!! Sok sikert;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lesz folytatás, esküszöm! És tényleg én is tapasztalom, hogy nagyon kevés a Justinos fanfiction és sajnos egyre ritkább a jó! De hozni fogom a részeket, ígerem! :)

      Törlés
  2. Ajánlottam a barátnőimnek is a blogodat annyira jó<33 Nagyon izgi volt a vége...remélem összejön Em és Justin Uristeeen
    Folytatááást nem bírom

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm, drága vagy!!! Sietek, és minden kiderül! :))

      Törlés
  3. Ügye lessz még rèsz?Jaaaj ha tudnád hogy sírtam mikor olvastam minden egyes sort felfaltam szinte!Nagyon imádom ezt a blogot ez a kedvencem mind a 158 közül amit valaha is kiolvastam!Hidd el ilyent soha nem mondtam egy blogra sem én IMÁDOM EZT A BLOGOT!Kérlek könyörgöm hozzál új rèszeket!Nem bírnám ki ha nem lenne befejezve!Imádlak és kérlek folytasd! Nagyon nagyin szeretlek! *Hajra* *PUSZI*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jahj Istenem, de édes vagy! Nagyon hálás vagyok, hogy még maradtak olvasóim, főképp ilyen komentet látni az szívmelengető számomra! Igen, lesz még rész! És igyekszek vele, mert a piszkozatom elveszett és újra kell kezdenem, de sietek, értetek meréri!! Én meg téged nagyon imádlak!!!!

      Törlés