2018. április 26., csütörtök

35. Tisztességesen



 Puha ajkai lágyan puszilta az enyémet, másodpercekig csak pihentette számon az ajkait, utánna beleharapott, mire én enyhén kinyitottam. Ezt követően jött a forró csókunk. Meleg nyelve az enyémet nyaltam és körbe ölelték egymast. Cigi és az alkohol ize keveredett, ami felizgatott, annyira vágytam ízére, húsos ajkaira, és a testére.

Tenyerét felvezette az arcomra, és erősen húzott magához. Sose volt még ilyen perzselő és egető csókunk, vágytunk egymásra. Ő a testemre, én pedig a szerelmére. Akartam, egy éjszakára kell nekem, ha többet nem is kaphatom meg. 

- Annyira sajnálom a múltat, de ez van. Meg kell bocsájtanod, vagy örökre utálnod, nincs köztes út. Ne élj a múltba.- adott még egy csókot. 
- Ha jóva tudnád tenni, élnél a lehetőséggel?- néztem mélyen a szemébe.
- Hidd el, bármit megtennék azért, hogy azt a borzalmas éjszakát elfelejtessem veled.- homlokát az enyémnek tánasztotta és akkor tudtam, hogy mit akar. Lehet az alkohol bátorságot adott, de a szívemben éreztem, hogy jól fogok cselekedni.
- Adok rá esélyt, hogy kiválsd azt az éjszakát.- eltávolodott és kérdően nézett rám.- Szeretném, ha elvennéd az ártatlanságomat újra, tisztességesen.
- El, részeg vagy, nem foglak kihasználni.- idegesen nevetett fel.
- Hidd el, eg kis hideg zuhany segíteni fog.- kuncogok fel.- Justin, ez a jegy csak a mai éjszakára szól, csak ma lehet kilyukasztani.- adtam egy puszit a szájára.
- Annyira vágyom rád, olyan gyönyörű vagy szépségem. Nem lehet senki más benned, csak is én, az enyém vagy.- és egy újabb csók.- Esküszöm, hogy nagyon óvatos leszek, annyira vigyázni fogok rád, mintha az életem lennél. 


Nestle zöld teát ittam, mert állítólag segít a józanodásban, megittam az üvegben lévő ital felét, amíg a taxiban utaztunk, féltem, nem Justintól, hanem az érzéstől. Írtam Dacy-nek egy sms-t, hogy eljöttem, és nyitva hagyom neki az ajtót, hogy be tudjon jönni.

Kifizette Justin a taxit és besétáltunk a lakásba, mind a ketten csöndben voltunk, levettük a cipőnket és a kabátunkat, nem szóltunk egymáshoz.
- Lezuhanyzom, addig néz körül, vagy csinálj bármit, úgyse látom.- kuncogtam fel, majd magamhoz vettem egy hosszú felsőt és egy tangát, na meg persze melltartót is, mindenből tisztát. 

Bezártam magam mögött a fürsőszoba ajtót és megnyitottam a melegvizet. A koszos ruháimtól megszabadultam és beálltam a kádba majd a zuhanyzófejet a testemre irányítottam. A hajamat, ami a vállamat, épphogy érintette felkötötten, és vigyáztam, hogy arcomra ne menjen a víz. Langyos, meleg, néha hideg vízet engedtem magamra. Gondolatok csak úgy cikáztak az agyamba. Izgultam, féltem, és minden érzelmet éreztem, de tudtam, hogy helyes dolgot teszek, mert ő a legalkalmasabb személy erre és ez majd segít a továbblépésben, a megbékélésben. 


Görcsberádult gyomorral léptem be a szobámba, ahol Justin az ablakon bámészkodott, köhintettem, hogy észre vegyen.
- Segített a zuhany?- lépett elém mosolyogva.
- Igen szerencsére, kicsit túlkaptam- zavartan piszkáltam a hajamat.
- Szerényen fogalmaztál.- nevetett fel, mire nekem pír szökött az arcomra.- Lezuhanyzom én is, törölközőa fürdőben?
- Igen, a tükör alatti szekrényben.

Az ablak előtt álltam és bámultam kifele, mint előbb Justin. Az ablakot kinyitottam bukóra, mert fülledt meleg volt. 

Meleg egyben nedves testet éreztem a hátamnál, karjaival átkarolt és bele csókolt a nyakamba, érzékien. Kezeivel végig simitotta a testemet ruhán keresztül, lassan. Maga felé fordított, csak egy törölköző volt az ágyékan, már a látványától is felizgultam.
Lehúzta rólam a felsőmet, immár fekete melltartóban és tangában álltam előtte, ő pedig  mért, tetszett neki a látvány, vagyis remélem.

Közelebb léptem hozzá, tenyeremet forró mellkasára tettem, éreztem, ahogy neki is dübörög a szíve, mint az enyem. Lábujjhegyere álltam és megcsókoltam húsos szájába. Megnyaltam alsó ajkát, amibe bele is haraptam, egy morgás jött fel belőle és  a csipőjére tett. Lassan letett az ágyamra, majd felém hajolt. Nyakamat kezde el behinteni nyelves puszikkal. Egyre sűrűbben kapkodtam a levegőm, vaginámból pedig éreztem a nedvességeg, kívánom őt. Feküdtem és élveztem a kényesztetését, ahogy a kezeivel simogatja a bőrömet, neha pedig a csiklómat, szájával pedig a mellemet csókolgatta, néhol megszívta, izgató volt. Kikapcsolta a melltartómat, amit le is dobott a földre, elpirultam, hogy látja fedetlen kebleimet. Nyelvével végignyalta a mellemet, majd a bimbómat csipkedte, hol nyelvével körkörözött rajta vagy szopkodta, masik kezével pedig a masik mellemet markolta vagy a bimbómmal játszott. 

Vékony nyögések szaladtak ki a számon, ami számomra is meglepő volt, mert akaratom ellenére törtek elő, olyan dolgot éreztem, amit még soha.  Verem eszeveszette dübörgött, hátam ívbe feszült,  vaginám lüktetett, és a nedvességem már elásztatta a bugyimat. Érezni akartam őt ott lent, erre felnyomtam csipőmet, és erősen lerántottam magamhoz. Nyakát kezdtem harapdálni közben a haját markolásztam. Lábaimmal körbe öleltem a csípőjét és nyomtam hozzá az enyémet és mozgatni kezdtem fel-le, elmondhatatlan, ahogy a kemény farka az én vaginámhoz dörzsölődik, nyögéseim szaporábbak lettek, intim részem eszeveszettül lüktetett és kirobbani készült, mint egy vulkán. 
  Justin kuncogással reagálta le a kis tettemet, nem számított erre. 
 Kezeit levezette a bugyim szélehez, amit le is húzott és a földre dobott. A vaginam peremén vegighúzta az ujját mire a hátam ívbe feszült, megőrülök, elvesztettem az eszemet. Hangos nyögés azakadt kina torkomon, ahogy ujjait belem vezette.

- Eláztattod az ágyat baby, ha így folytatod.- a rekedtes mély hangja csak jobban felizgatott. Második ujját is belém vezette, amitől feszülni kezdtem és kicsit felszisszentem.
- Muszáj, ennél csak fájdalmasabb lesz, ne haragudj szépségem. Készen állsz? 
- Igen.

Levette a törölközött magáról, én pedig piros arccal nézegettem a péniszét. Kezemet megfogva levezette oda, és megérintettem. Behunyzam a szemeimet, mert számomra ez kellemetlen volt. Le- fel kezdte mozgatni a kezemet, majd a sajátját elvette és bátortalanul csináltam tovább egyedül. Forro volt a farka, és nagyon szép. A makkja gyönyörűen kirajzolódott, vastag és eres volt. Eddig csak interneten és filmekben láttam péniszeket, de azok mind olyan csúnyák voltak, de ő nem, forró és vonzotta a vaginámat.
Justin megcsókolt, amit viszonoztam, majd kezeimmel a hátába kapaszkodtam.
- Fájni fog az elején, de idővel elmúlik, szerintem még nem fogsz elmenni, mert a lányok a misztikus póztól nem igazán szoktak, de más formában nem fogjuk csinálni, mert még szűk vagy és nem állsz készen rá. 
- Rendben, átadom magam neked, bízok benned Justin. 

Egy csókot valtottunk, közben lassan vezette belém az ágaskodó férfiasságat, fájt, nagyon fájt, nem fért belém az ő pénisze és szétszakadok lent, rettentően éget. 
  Nagyon lassan mozgott és éreztem, ahogy egyre jobban tömi be a lyukamat. Nyomást éreztem percekig, ami elmúlt és valami más váltotta fel, leírhatatlan érzés, megfogalmazhatatlan. Nyögéseim felerősödtek, hátába bele vájtam a körmeimet, amiket újra és újra végig húztam. Többet akartam és gyorsabban. 

- Mé-még!- két nyögés között sikerült kimondanom, nem is kellet rá sokat várnom. Nem hatolt belém teljesen csak félig. A nedvemnek köszönhetően könnyen tudott bennem mozogni, annyira felemelő érzés volt. 

- Baby, el fogok menni, percek kérdése, és kibaszottul elfáradtam. 
- Menj el baby.- ahogy ezt kimondtam kihúzta magát belőlem és az ágyamra piszkított. 

Egymás mellett feküdtünk, lihegve. Vaginám a vágy miatt lüktett és fel van duzzadva. Nem akarom elhinni, hogy megtörtént, hogy mi együtt voltunk, akarom még ezt, egyszer nem volt elég. 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Sziasztok Drága olvasóim!

Annyira jól esik, amiket írtattok, boldog vagyok, hogy ennyi idő után is vagytok nekem, na meg a történetemnek. Kicsit rövidre sikerült, nem igazán eseménydús, de majd azok is jönni fognak hamarosan, remélem tetszett nektek a rész, várom, hogy mkt gondoltok! ( olvassátok a másik blogomat, amit wattpadon írok, ott is történnek a dolgok!) 

Szép napot nektek! Millió puszi, Enchil! 


4 megjegyzés:

  1. Úristen,nem is tudtam,hogy van új rész! ���� Erre gondolok egyet, megnézem a blogod és van!Ennél jobban nem örültem ma semminek!És ráadásul micsoda rész volt ez?! ���� Sírok,imádom a +18-as perverz kiadásokat.Már jó rég vártam egy ilyen részre Justin és El között ������ Remélem most már tényleg összejönnek és Justin nem fogja kihasználni őt.Csak így tovább!Ne hagyd abba!Wattpadon is hírtesd a sztorit!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, Drága vagy! Örülok, hogy olvasol! Sajnos Wattpadon a Justin Bieberes blogokat nem olvassák annyian :(

      Törlés
  2. Két éve mikor végig olvastam az összes addigi részt és nem volt több, akkor is reméltem hogy folytatni fogod még. És hát várni kellet rá, de megérte. Még most is egyik kedvencem a blogod, és remélem mihamarabb hozod a következő részeket.😍😍😍

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon édes vagy, örülök, hogy itt vagy :) igyekszek, de sajnos
      Nagyon sok a vizsgam és időm nincs :(

      Törlés